دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هفته هفتم لیگ برتر| سه امتیاز طلایی در رفسنجان استقلال را صدرنشین کرد/ذوب مس با گل به خودی

هفته هفتم لیگ برتر| سه امتیاز طلایی در رفسنجان استقلال را صدرنشین کرد ذوب مس با گل به خودی
استقلال در هفته ششم لیگ برتر موفق شد در خانه مس رفسنجان به ۳ امتیاز طلایی دست یابد.
کد خبر : 871980

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های مس رفسنجان و استقلال در چارچوب هفته هتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه شهدای مس به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این دیدار با برتری یک بر صفر استقلال تمام شد.

داور: حسن اکرمی

اخطار: مهرداد محمدی و زیبر نیک نفس (استقلال) - فرشید باقری، لوسیانو پریرا و محمد خدابنده لو(مس رفسنجان)

گل: میثم تیموری (۵۱ گل به خودی)

ترکیب مس رفسنجان: داوود نوشی‌صوفیانی، محمد نژادمهدی (۸۲- منتظر محمد)، علی عدنان، میثم تیموری، حسن جعفری، محمدمهدی محبی، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محسن آذرباد (۸۲- مهدی ترکمان)، سجاد شهباززاده، لوسیانو پریرا.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، کوین یامگا، جعفر سلمانی (۷۲- سیدابوالفضل جلالی)، روزبه چشمی، محمدزبیر نیک‌نفس، سعید مهری (۷۲- سعید مهری)، آرش رضاوند، مهرداد محمدی (۷۲- پیمان بابایی)، آرمان رمضانی (۸۲- امیرارسلان مطهری ).

در نیمه نخست دو تیم برتری خاصی نسبت به هم نداشتند و فرصت‌های کمی هم به دست امد که گلی به همراه نداشت. استقلال در دقایق ایتدایی نیمه دوم روی یک سانتر و اشتباه میثم تیموری که به اشتباه دروازه مس رفسنجان را باز کرد، یک بر صفر پیش افتاد. بعد از گل دو تیم باز هم همانند نیمه اول فشار خاصی روی دروازه یکدیگر ایجاد نکردند و موقعیت‌های خاصی نصیب استقلال و مس نشد. 

با این نتیجه استقلال با ۱۲ امتیاز از ۵ بازی موقتاً به صدر جدول صعود کرد و مس رفسنجان با همان ۵ امتیاز از ۶ بازی به رده دوازدهم سقوط کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته